Saturday, April 14, 2012

Neon Pink






When few post ago I"ve written that you can expect lots of pastels on my blog, what I really should have written is that you should expect lots of colours on my blog, both pastels and neons beacuse, to be honest, I can't decide which ones I like more:)

Kiedy kilka postów wcześniej napisałam, że możecie się u mnie na blogu spodziewać dużo pasteli, to co powinnam była napisać to to, że możecie się spodziewać dużo kolorów, zarówno pasteli jak i neonów bo szczerze mówiąc, nie jestem w stanie zdecydować którą wersję lubię bardziej:)

wearing:
top, tights - Primark
jacket - Notting Hill
bra - H&M
skirt - gift from a friend
shoes - New Look
bag - Select
beanie - Poundland

28 comments:

slivka said...

na pierwszym zdjęciu wszystko wygląda super! bardzo dobry set.

Sandra said...

Jak zwykle wszystko świetnie ze sobą połączone! Cudowne kontrasty i botki :)
XXX

isa said...

genialnie wygląda ten róż, świetny kontrast!

Annkaf said...

Ahhh ta czapka w neonowym kolorze niczym wisienka na torcie! super ;)

Aleks said...

przepiękne buty<3

Lubięczerń said...

najs Madzia :*

riennahera said...

Czapa z Poundlandu - powaliło mnie, gdzie Ty znajdujesz inspiracje :D

Elisabeth Secret said...

świetny blog!!


odkryłam przez facebooka, dodaje do obserwowanych :- )

eloiselabetise said...

Gorgeous! I love your jacket and your boots! xxx

eloisedephotography.blogspot.com

made-vogue said...

ale masz genialną czapę! <3

the sisberry blog said...

Bardzo dobrze ci w neonach :)

Rykoszetka said...

Cały zestaw taki Twój i jakoś mi się jeszcze kojarzy określenie - londyński :D

Moje zdjęcia były robione w tajemniczym miejscu we Wrocławiu, trzeba skręcić za garaże :D Są tam jeszcze genialne kamienie.

Jak kupowałam te rajstopy to nawet nie zauważyłam, że są nieregularne! I kosztowały 5 zł, więc kolejny plus - regularne dorwałam w New Looku za 10zł - ale przecenione z 40! :O Ceny takich rajstop nigdy nie przestaną mnie zaskakiwać.

Klaudia said...

Zgadzam się z poprzedniczką ten zestaw naprawdę też kojarzy mi się ze stylem Londyńskim i to jest właśnie to co uwielbiam.!:)) Cudownie przełamałaś taki jakby klasyczny zestaw tą wspaniałą bejsbolówką jak i neonową czapką . Wszystko świetnie współgra więc jest cudownie.!:)

Eva Ana Kazić said...

We have a beanie like yours in our fall collection :)
EAK

Femke. said...

Great outfit, love the pink accents! :)

XOFEMKE.
www.myfashion-expression.blogspot.com

Iris said...

Really nice outfit ! :)

J. said...

Ale mega róż^^

panna natasha said...

neonowe wstawki jak najbardziej lubię, dlatego cały outfit również. < 3

Mariana said...

Your jacket is amazing!
Please check out my blog too at Miss Tangerine, I'm hosting a GoodGoodsChina giveaway with 11 winners :) -> Enter here! :)

Nik said...

śliczna stylizacja , świetne masz włosy , obserwuję ;)

Hanna & Christel said...

Thanks for your comment!
We love you clutch!

<3

Addicted to fashion said...

MEGA! Świetnie wyglądasz!

Czekolada said...

Tylko ta czarna bluza mi nie pasuje ;) A co do stanika - radzę rozejrzeć się za lepszą firmą i dopasować sobie dobry rozmiar, staniki w H&M są byle jakie.

MAGDArling said...

Czekolada: stanik dopisałam do listy bo też jest różowy i koronkowy, bez żadnych usztywnień, więc o dopasowanie się martwić nie musisz:)

Erill said...

Swietny set :))) Ta rozo-neono-fukcja wyglada odlotowo w tej calosci :))

soie said...

Przeeee, uwielbiam ten zestaw.

utkaaa said...

nieziemska kopertówka :)
Pozdrawiam Julka :)

Smile. You are in Paradise! said...

Świetny zestaw!