Monday, December 5, 2011

The Love Affair
















My friends from Poland came to visit me last week and this is how I looked yesterday showing them around London;) I love London and I think they fell in love with it too!:D

Moje koleżanki z Polski odwiedziły mnie w zeszłym tygodniu, a tak wyglądałam wczoraj oprowadzając je po Londynie;) Kocham Londyn i myślę, że one też się w nim zakochały!:D

wearing:
tights, shoes, rings - Primark
faux fur, cardigan - H&M
shorts, bag - Internationale
top - Cubus

27 comments:

the sisberry blog said...

Myślę, że ja też zakochałabym się w tym mieście :P

Różowa Szminka said...

Bardzo fajny outfit

made-vogue said...

mega mi się podoba ten zestaw ! a buty są genialne !! ;-) ile kosztowały ? ;P

Świat Katarzyny said...

jak to mozliwe, że jestem tu pierwszy raz?
Panterkowe futerko - bomba - nie moge oderwac oczu od zdjęc ;)
Dodaje do obserowanych oczywiście, ;)
Zajrzyj do mnie - jak ci sie spodoba to zostań na dłużej ;)

MAGDArling said...

.mejsinka.:): buty 12 funtów, a naprawdę dobre jakościowo, totalnie jak nie z Primark'u:D

kreatywna fotografia ślubna sopot said...

fajne miejsce na takie sesje foto :)

Agata said...

pięknie wyglądasz, i duży plus za uniwersalne tło - widać wszystko od razu, sceneria nie absorbuje

Marionetka Mody said...

przepiękne futerko!

Klaudia said...

Niesamowite futerko.:)
Niestety nie czytałam twoich wcześniejszych notek ( tych bardzo bardzo wczesnych) I jakbyś nie miała nic przeciwko to odpowiesz na moje pytanie?

jesli mozna wiedziec to ile lat już mieszkasz w Anglii?:)

MAGDArling said...

Klaudia: przyjechałam do UK na studia, teraz jestem na trzecim roku, czyli lekko ponad 2 lata:D

Klaudia said...

Ja mam zamiar właśnie wyjechać też tam na studia albo jeszcze dalej , lecz może mi się wszystko zmienić bo mam jeszcze sporo czasu..:)

Just Her Fashion said...

UWIELBIAM POŁĄCZENIE PANTERKI Z CZERWIENIĄ !

Mischel double W said...

very wonderful, like the leopard fur :)

Fish said...

świetnie,stylowo!dodaję do obserwowanych!wielbię Londyn <3

AleksandraNajda.com said...

super outfit, wyglądasz świetnie!

Arabesque said...

wygladałaś świetnie. stylowo, świerzo, aż chce się patrzeć ;)
pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie!

http://aaarabesque.blogspot.com/

ann said...

świetny zestaw! futerko cudowne, przepięknie wygląda z czerwonymi szortami!

Anonymous said...

you're perfect!!
amazing coat!
xoxo

Stylebook By Madeline said...

masz cudowne włosy! stylizacja jest genialna - ten pomarańcz i podkreślone usta - przepięknie się to komponuje!

martienn said...

wyglądasz świetnie ;D wyróżniasz się. :D

zapraszam do mnie, nowa notka :)

AgataP said...

swietne buty i futerko!!!

Anonymous said...

Świetnie wyglądasz - ja na pewno zwróciłabym na ciebie uwagę na ulicy :) Super kurtka

Stephani Janet said...

you look stunning! love the blazer and the boots!

Bla bla said...

Hello!!! Thanks for comment!!! Wow, you look awesome in this outfit!!! Browsed your blog and really like it & your style too...wanna follow each other???
Cheers & lots of fun
Anika

Pędraczek said...

piękne zdjęcia! :)

Irmina Kuźniak Odzież autorska said...

czerwone szorty-świetne!

Anonymous said...

Wyglądasz świetnie!