Tuesday, June 4, 2013

She's Like Crystal









What can I say? I fell in love with that coat the second I lay my eyes on it, not only does it look nice but is also really beautifully made! And that clutch is obviously a dream!

photos by: Alice;*


Co ja mogę powiedzieć? Zakochałam się w tym płaszczu w pierwszej sekundzie jak go zobaczyłam, nie tylko wygląda naprawdę ładnie, ale jest też pięknie wykonany! A ta kopertówka z pleksji to po prostu marzenie!

zdjęcia: Alice;*


wearing:
trousers, coat - H&M
shirt - Sugarlips
shoes - Primark
bag - Charlotte Olympia

10 comments:

Ubrana nie przebrana said...

Genialny ten płaszcz. Zdjęcia bdb, ale ten film jeszcze lepiej pokazał detale stylizacji. Wyglądasz światowo ;) Lubię tu zaglądać.

Sabina Słyszyk said...

świetny outfit! :)ten płaszcz tak go gustowie uzupelnia! :)

Candice said...

To prawda, płaszcz jest boski! <3

Eve-r-green said...

Piękny ten płaszcz

Kalina said...

wyglądasz BOSKO!

Just Her Fashion said...

Jestem fanką Twojego stylu !!

Rykoszetka said...

Taki filmik to też fajny sposób na pokazanie stroju, czasami ciekawszy od długiego vloga. Jak zawsze mi się podobasz! ;)

falei oalei said...

beautiful girl with the red shoulder bags

Agata said...

Fenomenalnie wyglądasz , a płaszczyk jest cudowny <3


A G A T H I E

Thuy said...

nice coat xx