Sunday, September 1, 2013

Roarrr!


As promised, today's post is about the outfit I was wearing to a GS SHOP fashion show last week. As you can see, the core of my outfit is burgundy with nude, gold and leopard print accessories. For me all of those colours and prints are just timeless and look even more amazing when combined together.

Jak obiecałam, dzisiejszy post to mój zestaw z zeszłotygodniowego pokazu GS SHOP. Jak widzicie, podstawą stylizacji jest burgund z dodatkami beżu, złota i panterki. Dla mnie wszystkie te kolory i wzory to ponadczasowe klasyki, które wyglądają razem idealnie.  



photography: Tony Wellington

wearing:
top, skirt, shoes, necklace - Primark
bag, glasses - H&M

9 comments:

Eve Gore said...

wooooooooooow!
super kochana!

Agata said...

Jeeeej rewelacja ! Zakochałam się w tej spódnicy <3


A G A T H I E

Eva said...

świetny outfit! bardzo mi się podoba spódnica, a szczególnie jej kolor :)

xx
E.

Katarzyna said...

Piękne zdjęcia i stylizacja!
Spódnica jest genialna:)

Cammy said...

Wyglądasz bosko!!

J. said...

Uwielbiam burgund! Genialna spódnica:)

BĄDŹ MODNA TEJ JESIENI! said...



świetne połączenie motywów & kolorów!

http://allegro.pl/s-432-sztyblety-workery-wywijane-cwieki-klamry-r37-i3512706650.html said...

★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★

Rewelacyjna stylizacja!

★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★

Kathy said...

ślicznie!!!!!